mandag 1. november 2010

Siste dag .

Sorry for at jeg ikke har blogga i det siste, men har hatt så mye å gjøre og internetten har vært litt borte. Men nå er jeg tilbake og det har allerede gått en uke siden jeg kom. Det betyr at jeg skal dra videre i morgen :( men jeg har jo ganske mye å glede meg til :D Jeg kan vel si at je har fisket sånn ca hver dag, og jaktet på fugl og harer noen få dager. I går var vi ute å jaktet på harer, og jeg skjøt :D jeg fikk skikkelig dårlig følelse i meg, siden jeg elsker egentlig harer og kaniner ogsånt.. Men hvis man ikke skyter dem blir det for mange av dem, og de kommer til å ta over planeten. Okei, kanskje ikke ta over planeten, men det blir ihertfall mange ;) Bestefar, bestemor og jeg var ute hele dagen i forrigårs og fisket. Bestemor stekte fisken å engangsgrill, mens bestefar og jeg fisket mer og mer. Mange av dere tror sikkert at det er kjedelig å fiske så mye, men jeg har jo ikke bare fiska. Når vi var å fisket, lærte jeg masse nytt. Bestefar lærte meg f. eks hvilke fisker som man kan spise og de man ikke burde spise.  (Tips til dere: er fisken grønnaktig, ikke spis den!) Til sammen har jeg skutt tii harer, 20 fugler og fiska 35 fisker.

 Resten av turen, skal jeg reise helt alene.

I morgen tidlig tar jeg båten over til Bodø, hvor bilen står. Så skal jeg ta flyet fra Bodø til Gardemoen. Derfra tar jeg flyet som går klokka 17.05 til London. På flyplassen i London kommer det en guide å henter meg. Siden har meldt meg på sånn turisttur, skal jeg bo på et hotell med bare turister. Så hver dag, blir vi vist rundt av en guide rundt omkring i London. Jeg skal til andre steder i Storbritannia også, men skal først og fremst være mest i London, siden det er hovedstaden. Der skal jeg være i litt over én uke , så reiser jeg videre til Portugal (du får vite hvor senere). 

Jeg har søkt litt på nettet om London og noe jeg fant ut er:  

- Byen har rundt 7,8 innbyggere
- Byen ligger ved elven Themsen

Jeg skal også se på teatere der, og guiden tar oss sikkert med på "Madame Tuassauds" :D
Jeg gleder meg utrolig !







London :D

ses :)

~ pernille





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar