onsdag 3. november 2010

Framme i London :D

Hei :)

For ca to timer siden, landet flyet her i London. Da vi skulle hente kofferten tok det sykt lang tid før kofferten min kom. Man kan vel si at den kom sist -.-  så da den endelig kom, hadde tursitbussen allerde dratt! da måtte jeg ringe hotellet jeg skulle bo på og ba dem om å komme å hente meg. En mann i hvit dress og svart hatt kom å hentet meg i en hvit limousin. Det var SERVICE!

Hotellet jeg bor på heter "Four seasons London Canary Wharf. Da vi var framme på hotellet, sjekket jeg inn og fant rommet jeg skulle bo på. Det var utrolig fint der, jeg skjønner godt at det er 6 stjerners hotel! På rommet er det to flatskjermer (et på soverommet og et i stua) en dobbelseng, utsikt utover sjøen, og mye mer.






Hotellet :D









Etter at jeg hadde lagt fra meg tingene mine på rommet gikk jeg rundt på hotellet for å utforske ting. Bassenget var digert! Det ligger inne, men fra utsiden av ser det ut som det ligger utenfor bygget.













Utsikten fra rommet :D












Rommet





Det første møte med alle turistene er om ti minutter, så jeg må desverre gå.
Hadebra :)

~pernille 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar