tirsdag 9. november 2010

Kapellet Nossa Senhora da Conceicao,

I dag har jeg hatt omvisning runt i kapellet Nossa Senhora da Conceicao som ligger i Loulé. Loulé er den originale arabiske byen i den portugisiske regionen Algarve. Det ligger ca 12 kilometer fra den sørlige kysten av Portugal, mellom byene nord Albufeira og Faro. Kapellet er dekorert med fliser fra det 17. og 18 århundre. Guiden viste oss rundt, og jeg fikk se de fine dekorasjonene inne. Det var helt fantastisk hvor fine de var!






Her er noen av dekorasjonene inni kapellet og kapellet sett utenifra.

I morgen reiser jeg hjem igjen til Norge. Det kommer til å bli litt deilig, med tanke på hvor lenge jeg har vært borte. Men kommer til å savne de fine opplevelsene jeg har opplevd. Flyet går klokka 02.00 i natt, så jeg tror nok dette blir mitt siste innlegg for denne gangen. Det har vært gøy å dele opplevelsene mine med dere. 
Håper dere har fått mye inspirasjon og at dere en gang vil oppleve dem selv.

Hadebra !

~ pernille


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar