torsdag 28. oktober 2010

Lofoten :D

Heihå !

I dag tidlig var båten framme i Lofoten. Da vi kom var det utrolig fint vær. Sol og ingen skyer! Utrolig hvor stor værforskjell det er i Mo i Rana og i Lofoten :o

Først tok vi bil fra Mo til Bodø. Det tok ca 3 1/2 time. Så tok vi båt derfra til Svolvær (som ligger Lofoten). Det tok ca 4 timer.

Da  vi kom fram var jeg veldig sliten, etter å ha sittet i bil og kjørt båt i ca 7 1/2 time til sammen! Så det første jeg gjorde var å skifte til bikini og la meg ned på gresset for å sole meg :D Der lå jeg i ca 2 timer, før jeg ble med bestefar på fisketur. Da vi kom hjem hadde vi med oss tre torsk, fire sei og 2 makrell + et hull i øret. Da jeg skulle kaste ut snøret, klarte kroken å feste seg fast i øret mitt. AUUUUUU! hahah, nå har jeg ihvertfall et hull i øret, og ingen kan si at jeg ikke har det :L til middag ble det selvfølgelig fisk.. kommer sikkert til å ha det hver dag , det + fugl også da ;) skikkelig variert kosthold....

Men jaja. Det kommer til å bli utrolig deilig å trene her. Det er fine stier jeg kan løpe på og frisk luft. Skal ut å løpe i morgen tidlig :D

Skal sove nå, snakkes :)

~ pernille

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar