onsdag 27. oktober 2010

Maria & Gaute ;D

I dag har jeg vært ute i marka med Maria og Gaute hele dagen!
Det var utrolig koselig. Først kjørte bestefar meg bort til "Hammern". Da vi kom fram, var Gaute utenfor å skata med noen kompiser. Jeg visste ikke at han skata, haha. Men han var egentlig ganske god :D

Btw; Maria og Gaute ELSKER å være ute i naturen !

Da vi kom inn i marka, begynte Gaute å lage et bål. Maria og jeg gikk rundt omkring i skogen å lette etter pinner og ting vi kunne brenne på bålet. Vi fant mye granbar og pinner. Så stekte vi pølsene :D

Når jeg tenker over det, er det så utrolig mye finere natur oppe i Nord-Norge enn i Sør. Det er mye grønnere, og ikke så mye søppel og skrot. Også lukter det så friskt. Ikke sånn eksos-lukt som nede i Oslo. Skulle ønske jeg kunne flyttet hit. Hadde det ikke vært for håndballen, tror jeg nok vi hadde flyttet hit :) mamma er jo her fra, og jeg vet at hun vil flytte hit.









Tok det istad :)










Q; Er det fine skoger hos deg?

~ pernille

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar